رایانه باز

کاربری کاربردی کامپیوتر!

رایانه باز

کاربری کاربردی کامپیوتر!

درباره وبلاگ

سلام

در این وبلاگ قصد دارم تجربیات خودم در زمینه برنامه ها و ترفندهای کاربردی کامپیوتر و موبایل رو با زبانی ساده به اشتراک بگذارم.

اغلب مطالب توسط خودم تهیه شده یا از منابع انگلیسی ترجمه شده اند و سعی شده حتی الامکان از تکرار مواردی که با یک جستجوی ساده در اینترنت به زبان فارسی در دسترس هستند اجتناب شود.

مطالب ارائه شده خیلی تخصصی نیستند و در صورت وجود کم و کاست، خوشحال میشم با نظراتتون راهنماییم کنید.

امیدوارم این مطالب مفید و کاربردی باشند و این وبلاگ قدمی هرچند کوچک باشه در راه غنی تر شدن محتوای فارسی در اینترنت.

در مقالات کم و بیش از زبان محاوره ای استفاده کردم، امیدوارم خیلی رو مخ نباشه!

در ضمن نقل قول از مطالب این وبلاگ هم کلا باعث خوشحالی من میشه بویژه اگر با ذکر منبع باشه .

شما دوستان رایانه باز میتوانید برای حمایت از وبلاگ روی لینک تبلیغاتی داخل برگه وبلاگ (در قسمت بالای عنوان جدیدترین یادداشتها) کلیک کنید.

و در نهایت از تمام دوستانی که با نظراتشون این وبلاگ را مورد لطف قرار میدهند تشکر میکنم و از اینکه نمیتونم تک تک به این نظرات پاسخ بدم عذرمیخوام . در مواردی هم  که سوال یا پیشنهادی در خصوص پستها داشتید در حد امکان در بخش نظرات یا از طریق پست الکترونیک سعی میکنم جواب بدم ولی نظراتی که حاوی لینک باشند روبا عرض معذرت حذف میکنم.

مطالب و امکانات وبلاگ در حال انتقال به سایت  راهکار من  می باشد.

شما دوستان رایانه باز میتوانید برای حمایت از وبلاگ  از لینک راهکار من بازدید نمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین 1398/09/26 ساعت 21:25

سلام.من ویندوز 7 32 بیتی نصب کردم
همه چی روبراهه و تو قسمت دیوایز مننجرم هم کارت صدا نصب هست و کابل و اسپیکر ها هم مشکلی ندارن
اما صدای کامپیوترم در نمیاد
ممنون میشم کمکم کنید. کلافه شدک
09124722563

سلام
به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://www.rahkareman.ir/?p=30

علی 1394/07/10 ساعت 19:52

سلام
آقا من تا حالا چندین بار از مطالب خوب وبلاگ تون استفاده کردم. خدا خیرتون بده.

سلام
خوشحالم که مطالب براتون مفید بوده ،وجود دوستانی چون شما موجب دلگرمیست.
تشکر از بذل لطف شما.

ZzZ 1392/12/14 ساعت 19:47

خیلی ممنــــون از وقتی که واسه جمع آوری این مطالب گذاشتید آقــا... حرف ندارید, هم خودتون هم وبلاگتون

وبلاگ خودتونه
خودتون حرف ندارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد