رایانه باز

کاربری کاربردی کامپیوتر!

رایانه باز

کاربری کاربردی کامپیوتر!

مجموعه برنامه های برتر سیمبین

     سلام بر طرفداران قدیمی سیمبین!

   با توجه به تنوع کم برنامه های سیمبین و پراکندگی این برنامه ها در این وبلاگ قصد دارم مجموع 87 برنامه پرکاربرد سیمبین را در دسته بندی و با توضیحات مختصر و حتی الامکان تصویری از برنامه برای دانلود قرار بدم.

   با توجه به اینکه برخی از این برنامه ها ساین نشده اند نیاز هست که خودتون این کار را انجام دهید. میتوانید روش ساین کردن را در اینجا پیدا کنید، البته امروزه با توجه به پشتیبانی نشدن از سیمبین، خیلی از سایتهایی که فایلهای ساین کردن را در اختیار کاربران قرار میدادند فعال نیستند ولی نگران نباشید شما میتوانید از طریق هک کردن گوشی خود را برای نصب برنامه های ساین نشده آماده کنید برای هک کردن سیمبین هم چند روش وجود داره که میتوانید جستجو کنید، همچنین روش هک سیمبین را میتوانید با کمک مقاله آموزش JailBreak نوکیا بصورت تصویری و گام به گام انجام دهید

   همچنین برخی برنامه ها برای اجرا شدن نیاز به نصب بسته Qt نوکیا دارند که بهتر است اول این بسته را از اینجا دانلود و پس از خارج کردن از حالت فشرده 5 فایل SIS حاصل را به گوشی منتقل و یک به یک نصب کنید.

   تعداد محدودی از برنامه ها نیز قبل از نصب نیاز به نصب شدن برنامه PowerPython دارند که آنرا نیز باید از اینجا دانلود و در گوشی نصب کنید.

   در ادامه مطلب لینکهای مربوط به این مجموعه اپلیکیشن های پر کاربرد و برگزیده سیمبین را که در 9 بخش دسته بندی شده اند خواهید دید.


 مجموعه برنامه های برتر سیمبین

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه های کاربردی سیمبین3 -بخش نهم برنامه های اینترنت و شبکه های اجتماعی

در این بخش مجموعه برنامه های وب شامل ابزارهای دانلود و مرورگرهای سیمبین همچنین ابزارهای شبکه های اجتماعی جهت دانلود قرار داده شده، جهت مشاهده توضیحات و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه های کاربردی سیمبین3 -بخش هشتم برنامه های آموزشی و سرگرمی سیمبین

در این پست مجموعه برنامه های جالب سرگرمی و آموزشی با توضیح مختصری قرار داده شده است

سوالات و یا اشکالات احتمالی در خصوص لینکها یا برنامه ها را در بخش تماس با من در منوی بالای صفحه مطرح کنید.

جهت مشاهده و دانلود این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب ...