رایانه باز

کاربری کاربردی کامپیوتر!

رایانه باز

کاربری کاربردی کامپیوتر!

دانلود برنامه های کاربردی سیمبین3 -بخش دوم برنامه های مدیریت تماس

در این بخش از مجموعه برنامه های پرکاربرد سیمبین، اپلیکیشنهای مربوط به تماس و پیامک رو برای دانلود قرار میدم در صورت بروز هر اشکال یا سوالی در قسمت تماس با من در بالای صفحه مطرح کنید.

برای مشاهده توضیحات و دانلود برنامه ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

برنامه BoldBeast Recorder یک برنامه ضبط صدا و همچنین ضبط مکالمات بصورت خودکار میباشد مشخصه این برنامه حذف صدای بوق هنگام ضبط مکالمه است که در برخی گوشی ها مثل N8 درحالت معمول عمل نمیکند برای حذف بوق در این گوشیها ابتدا فایل پچ مربوط را از اینجا دانلود و در مسیر اصلی حافظ اصلی گوشی در پوشه Patches کپی کنید (اگر این پوشه وجود نداشت آنرا ایجاد کنید) سپس به روش JailBreak نوکیا Belle گوشی را هک و پچ فوق را فعال کنید.
لینک دانلود برنامه
:

ورژن 2.9 تست شده

ورژن 3.4 تست نشده
 



برنامه i SMS جهت مدیریت کامل پیامک با امکان ارسال برنامه ریزی شده پیامک و بکاپ گرفتن و برگشت پیامکهای بکاپ گرفته شده و پیامک ساختگی! و غیره در گوشی های سیمبین
لینک دانلود برنامه:
برنامه ShoeDelSms جهت بازیابی پیامکهای پاک شده گوشی سیمبین می باشد این برنامه بر پایه Python بوده لذا باید ابتدا برنامه PowerPython4All را دانلود ونصب کنید.
لینک دانلود برنامه:
برنامه ExportMaste یک برنامه کاربردی سیمبین برای بکاپ گرفتن از مخاطبین و پیامکهای گوشی با فرمتهای مختلف و امکان بازیابی فایل بکاپ

لینک دانلود برنامه:

 
برنامه Voice Inboxیک برنامه منشی تلفنی تست شده  که در کنار برنامه BoldBeast Recorder که در همین پست قرار داده شده قابل استفاده می باشد.
لینک دانلود برنامه:
برنامه XCallRejectPro برنامه سیمبین بلوکه کردن تماسهای ناخواسته می باشد.


لینک دانلود برنامه:
برنامه BBCaller ،با استفاده از این برنامه در زمان از قبل تعیین شده گوشی زنگ میخوره،کد فعال سازی برنامه  00000000 می باشد.
لینک دانلود برنامه:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد